2012. január 19., csütörtök

Elöltöltős mosógép, garanciális 24hó! daewoo - Jelenlegi ára: 33 000 Ft

Kedves érdeklődő!
Eladó a daewoo dwd m8051 típusra hallgató mosógépem.
A mosógépet egy műszaki üzletben vettem, újonnan 24 hó garanciával.
A mosógépet kicsomagoltam, használatba vettem, pár mosás alkalmával.
Így újonnan, de csomagolás nélkül árulom.
Nem zsákba macska, nekem nem felelt meg, így vettem egy másikat, nagyobb kapacitásút.
A mosógép szépen mos, nekem a kifogásom vele, hogy több alkalommal előfordult, hogy nem centrifugál ki, ahogy a leírásában is szerepel " amennyiben a dob a ruhák elhelyezkedése miatt nem kiegyenlített, előfordulhat, hogy nem érhető el a centrifuga, vagy a kiválasztott fordulatszám.
Amit még tudni lehet róla, Air bubbles, Nano-silver.
Azaz buborékoltatja a vízet mosás közben a hatékonyabb tisztítás, mosószer oldás miatt.
Nanosilver pedig hatékony fertőtlenítést végez.
59. 990, - Ft-ért vettem,



Jelenlegi ára: 33 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-12 10:16
. Elöltöltős mosógép, garanciális 24hó! daewoo - Jelenlegi ára: 33 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése